Terma dan Syarat

TERMA DAN SYARAT Apabila pelanggan membeli produk-produk di (nama syarikat) bermakna pelanggan telah bersetuju dengan TERMA DAN SYARAT yang kami sediakan. Sebagai pelanggan, anda haruslah mematuhi panduan TERMA DAN SYARAT (nama syarikat). Ia nya bagi melindungi kedua-dua belah pihak penjual dan pembeli. Pihak kami berharap, para pelanggan membaca dan memahami terlebih dahulu TERMA DAN SYARAT dan setuju sebelum membuat pembayaran. Semua harga adalah di tetapkan oleh pihak Pengurusan (nama syarikat). Sebarang promosi akan di umumkan kepada pelanggan dari masa ke semasa. Segala maklumat berkenaan dengan diri anda adalah sentiasa tersimpan dalam keadaan selamat dan kami komited dalam menjaga kerahsiaan setiap maklumat pelanggan kami. PEMBAYARAN Untuk pembayaran melalui ATM/CDM, boleh gunakan akaun di institusi bank berikut : Maybank : (no akaun dan nama akaun) CIMB : (no akaun dan nama akaun) Selepas bank-in, sila maklumkan kepada kami maklumat berikut melalui sms / email: (1) nama dan kod produk (2) nama dan alamat penuh pelanggan (3) jumlah bayaran, akaun bank , kod atm/cdm , tarikh dan masa Boleh sms kepada : (no tel dan nama) atau email: (alamat e-email) PEMPROSESAN Kami memerlukan 3 hari bekerja untuk memproses tempahan pelanggan. Sekiranya pelanggan membuat tempahan pada hari hujung minggu Jumaat dan Sabtu bagi negeri-negeri tertentu maka hari Ahad dikira hari pertama. Begitu juga bagi negeri yang bercuti pada Sabtu dan Ahad maka Isnin dikira sebagai hari pertama. KETERSEDIAAN STOK Sekiranya berlaku kes dimana ketiadaan stok selepas pembayaran dibuat, maka kami mempunyai hak dalam memberi beberapa pilihan kepada pelanggan kami samada:  Menunggu beberapa hari lagi untuk stok baru sampai.  Menukarkan produk yang sama fungsi tetapi berlainan model  Demi menjaga integriti dan kredibiliti syarikat kami akan memulangkan kembali wang yang telah dibayar selepas mendapat persetujuan daripada pelanggan. Semua TERMA & SYARAT di atas adalah tertakluk kepada pindaan dan boleh diubah dari masa ke semasa tanpa dimaklumkan kepada pelanggan. Pelanggan diminta menyemak TERMA & SYARAT ini dari masa ke semasa yang dikira sesuai. PROSES PENGHANTARAN Kelewatan penghantaran : sekiranya barang di hantar lewat sampai diatas tangungjawab syarikat POS laju, pihak Kedai Barang Terpakai memohon maaf atas kelewatan. Kerosakan barang yang di hantar : sekiranya barang yang di hantar rosak semasa proses penghantaran, pelanggan boleh memulangkan barang yang dipesan dan pihak (nama syarikat) akan menggantikan dengan lain. Kehilangan barang yang di hantar : sekiranya barang yang di hantar hilang semasa penghantaran oleh POS Laju, pihak (nama syarikat) akan bertanggungjawab atas kehilangan. Admin (nama syarikat).

No comments:

Post a Comment